سرخط خبرها
خانه / ...... / اهمیت حضور ITF در مسابقات جهانی WTF

اهمیت حضور ITF در مسابقات جهانی WTF

اهمیت حضور تیم نمایش ITF در مسابقات جهانی WTF

امسال بمناسبت مسابقات جهانی WTF در موجو کره جنوبی  حضور تیم نمایش ITF  بهمراه اعضاء بلندپایه فدراسیون بین المللی تکوان-دو در شرایطی انجام شد که این موضوع  از چند جهت حائز اهمیت است .

 پس از امضاء توافقنامه بین روسای هردو فدراسیون در المپیک نانجینگ چین در حضور ریاست کمیته بین المللی المپیک دکتر توماس باخ برای اولین بار در تاریخ این دو فدراسیون یکدیگر را بعنوان دو فدراسیون هم سطح و هم ارز برسمیت شناخته و متعهد شدند تا راهکاری بوجود آورند جهت استفاده بازیکنان در مسابقات یکدیگر که نهایتا منجر به حضور ITF   در المپیک گردد  پیرو همین توافقنامه تیم نمایش ITF  در مسابقات جهانی تکوان دو در روسیه حاضر شد وبا تشکیل تیم نمایش مشترک با WTF  به ایفای نقش پرداخت .

اما آنچه حضور امسال ITF را پر رنگ میکند از چند جنبه مهم است

ابتدا اینکه مسابقات در موجو و در کشور کره جنوبی برگزار شد و با تمام محدودیتهای سیاسی تیم نمایش از کره شمالی انتخاب شد که مورد استقبال بسیار گرم واقع شدند.

دوم اینکه برخلاف جریان تبلیغاتی براه افتاده در مورد اصالت فدراسیون بین المللی تکوان-دو از سوی سازمانهای دیگر مدعی بر مرجعیت اصیل تکوان دو در جهان پیرو تحقیق وبررسی مراجع معتبر ومقامات بلندپایه بین المللی  در مسائل قانونی و روند تشکیل  این سازمانهای مختلف نهایتا ITF  بمرکزیت وین اتریش برسمیت شناخته شد و در این مورد ادعای سازمانهای دیگر برای همیشه باطل شد و همچنین  در این حضور برای اولین بار تیم نمایش بهمراه مسئولین بلند پایه فدراسیون بین المللی تکوان-دو ( ITF ) در مسابقات حاضر شدند .

سوم اینکه برای اولین بار در تاریخ توافق شد که متعاقب حضور تیم نمایش کره شمالی در این مسابقات تیم نمایش  WTF از کره جنوبی نیز در مسابقات جهانی ITF  در کره شمالی حاضر گردد و به ایفای نقش بپردازند